Vores profil

Velkommen til Dybbøl Børnehus

Dybbøl Børnehus er en integreret institution med børn i alderen 0-6 år med vuggestue, børnehave og dagpleje.

Vi er normeret til 28 vuggestuebørn og 78 børnehavebørn. Vi har to vuggestuegrupper og 4 børnehavegrupper.

Vores mission er ”alle børn skal have en god dag i et udviklende miljø” og vi møder det enkelte barn med udgangspunkt, at det enkelte barn er unikt. Vi er klar til at benytte flere tilgange til det enkelte barn for at finde den bedst mulige samværs- og kommunikationsform.

Vi benytter os af den omkringliggende natur, bondegården, skansen, skov og strand. Vi er et hus der vægter det gode forældresamarbejde meget højt, og vi går meget gerne i en konstruktiv dialog omkring jeres barn, så vi i fællesskab kan give jeres barn en lærerig og god dag i vuggestuen/børnehaven.